czwartek, 22 sierpnia 2013

Prolog

„Śmierć nie czyni cię smutnym - czyni cię pustym. To właśnie jest w niej złe. Wszystkie twoje zaklęcia i nadzieje, i śmieszne nawyki znikają pędem w wielkiej, czarnej dziurze i nagle zdajesz sobie sprawę, że odeszły, bo, równie nieoczekiwanie, niczego już nie ma w środku.”
Autor Nieznany



Śmierć.
Co to słowo, tak naprawdę oznacza? Koniec, wstąpienie w ciemności i mrok? Nie. Śmierć jest tylko początkiem nowego życia, gotującego nam nowe niespodzianki. Jest dla nas szansą na zbawienie, na spotkanie z Nim.
Albo na potępienie.

Potępienie. Jedno słowo, wywołujące tak wiele negatywnych uczuć. Już poczułeś ten dreszcz na swoich plecach? Już objawił Ci się obraz ognia, demonów i ciemności? Wiecznych męczarni?
Otóż wielu z Was spotka właśnie taki los. Śmierć przyniesie za sobą cierpienie jakiego nawet na Ziemi doznać nie mogłeś. Po raz pierwszy odpokutujesz za swoje grzechy.

Ona jednak była inna. Niewątpliwie zasłużyła na Piekło. Seryjna zabójczyni, najlepsza w swoim fachu. Tak wielu niewinnych ludzi ma na sumieniu, a niektórzy do dnia dzisiejszego objawiają jej się w koszmarach. Objawiali się, w każdym razie.
Teraz przed jej oczami widnieje tylko ciemność i nieprzenikniony mrok, ogarniający ją z każdej strony. Wśród czarnych oparów, widoczne jest bardzo niewyraźne światełko. Z każdą chwilą staje się coraz większe i większe.
 W końcu pojawił się Ten, którego się tak bardzo boicie.
 Diabeł, w swojej najczystszej postaci.

Uśmiechnął się do dziewczyny, a jego iskrzące kły, zabłyszczały w mroku. Złapał ją delikatnie za rękę, uważając na to aby nie zranić tak kruchej istoty.
Tylko dlaczego?
Dlaczego nie rozdrobni jej w pył? Dlaczego nie porwie jej duszy na drobne kawałki?
Otóż nie może.
Bo to ona
 jest jego królową .





7 komentarzy:

  1. Nareszcie XD Nie mogłam się doczekać Darky :) Baaardzo ciekawie się zapowiada i tu zostanę.
    Pozdrawiam, Obserwatorka

    OdpowiedzUsuń
  2. Darky, moja kochana! :D

    Jestem także tutaj> I zamierzam zostać, bo już od przeczytania kilki linijek Twojego tekstu mi się wszystko spodobało.
    Od szablonu, po tekst aż do ogólnego wyglądu.
    No normalnie kolejny geniusz się szykuje. :)
    Ja bym proponowała poważnie się zastanowić nad wydaniem książki czy czegoś podobnego. Jak coś to zamawiam pierwszy egzemplarz z podpisem autorki. :D

    Lecę teraz na bloga który poleciłaś na "The darkest side of me" i będę sobie czytać trzeci i czwarty rozdział. :D

    Pozdrawiam serdecznie i czekam na 1 rozdział.
    Stella.

    OdpowiedzUsuń
  3. Darky ja nie wiem co napisać. To co przedhwilą przeczytałam było genialne i świetnie napisana zresztą tak jak to co piszesz na swoim drugim blogu. Czekam na kolejny rozdzialik.
    Ppzdrawiam,Rox

    OdpowiedzUsuń
  4. Ps. Przepraszam za błędy na usprawiedliwienie powiem że pisze z komurki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na początek dwa małe zastrzeżenia: przydałby się autor cytatu i z pewnością przecinek w ostatnim zdaniu prologu jest niepotrzebny.
    Ogólnie niewiele można powiedzieć na podstawie tak krótkiego prologu. Zapowiada się dość ciekawie i oryginalnie. Mogę mieć obawy jedynie o to, aby twoja bohaterką nie stała się Mary Sue wersja dark i oby opowiadanie nie było przepełnione za bardzo mhrokiem. ;) Bo nawet dla takiej osoby jak ja, byłoby to nużące. I płytkie...
    Jednak twój styl, w tak krótkim tekście podkreślam, jest naprawdę fajny. Płynnie się to czytało, nie musiałam się zastanawiać, co tak właściwie autor miał na myśli. Chętnie przeczytałabym pierwszy rozdział. Jeżeli po jego opublikowaniu mi się przypomnisz, to z pewnością jeszcze cię odwiedzę.

    Pozdrawiam!

    PS: Łezka w oku się kręci, bo dawno, dawno temu używałam w internecie takiego samego nicku jak ty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No i jestem też tu!
    Prolog jak prolog - krótki. Ale tak sobie myślę, że będę tu częstym gościem. To są klimaty Kinnisidee! ^^
    Kiedy możemy spodziewać się pierwszego rozdziału?

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW!!!!!!!
    Świetnie się zapowiada. Nie często udzielam się w komentarzach, ale tutaj musiałam, MUSIAŁAM, zrobić wyjątek. Uwielbiam twojego pierwszego bloga o bogu kłamstw Lokim, a ten zapowiada się jeszcze ciekawiej!!! Jestem nim wielce usatysfakcjonowana i odwiedzam go regularnie. Ten także, na pewno, będzie świetny. Prolog jest obłędny, i co najważniejsze, KOCHAM takie mroczno-piekielne klimaty.
    PS: Kiedy mogę się spodziewać pierwszego rozdziału?

    Pozdrawiam
    misiamarcysia

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania rozdziałów. Każda opinia jest dla mnie cenna :D